MASIH SINGLE I'TS OKEY

Assalamualaikum

Ada sorang sahabat Cik Raha bila time cuti semester je sibuk datang rumah. Melepak dan bergosip. Dia ni juga jiran yang baik hati dan sangat obses pada pelakon sertaaaaa cerita korea.

Sebenrnye bukan nak cerita pasal sahabat Cik Raha pun cuma nak berkongsi rasa bila time kenduri kendara ade je sedara mara tanya bila nak kahwin.

Tapi asenye itu soalan biasa bagi rakyat Malaysia. Nanti bila dah kahwin tnye bila nak dapat anak, bila dah dapat anak tanya pula "ish tak kan la anak sorang je, bila nak tambah lagi "..hokey. untuk makluman semua bukan senang kot nak cari pasangan yang bebetul boleh terima kita seadanya sehingga ke syurga.

Pengalaman sendiri pun kan bercinta paling lama pun lebih dari 3 tahun dan paling sekejap 1 tahun setengah. Puncanya senang.. kiteorang tak ada jodoh.

Kekadang sengaja Cik Raha seloroh dengan dorang dan cakap bukannye saya memilih, cuma saya je tak terpilih untuk berkahwin dengan awal skunk ni.


TIPS MUDAH NAK ELAK SOALAN BILA NAK KAHWIN

Next time kalo ade je kenduri kendara kat kampung sumbat je lubang telinga dengan kapas. Dorang tak dapat dose kite pon tak sakit hati..

Wasalam..

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Mentaliti masyarakat dari dulu mcm tu. Dh mmg tak boleh nak ubah. Redha ja lah. Tapi bagus gak tips tu. Kalau taknak letak kapas, sumbat je earphone pasang lagu kuat2.bru puas hati. Hehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu syira yaya. Sangat sokong,sb nanti kalo kite menjawab lagi panjang pula "nasihat" nye. tq sb sudi singgah

      Padam