Panduan Bisnes Makan Dan Delivery Dari Rumah


Adakah anda seorang peniaga makanan? Penat dah nak bersaing perang harga dengan seller lain? Kalau saya kongsikan idea makan delivery anda berminat tak? 

Idea ni datang dari seorang peniaga makanan.Lepas ni anda dah tak perlu lagi risau perang harga dengan penjual makanan lain. 

Kalau anda tak guna cara ni, terpaksalah anda bersaing harga dengan peniaga lain. Ada tu, untung lepas beli barang je . Anda macam tu jugak ke? 

Nak buat bisnes makan ni tak boleh main redah je tau? Risiko rugi tu tinggi. Nanti membazir sebab makanan yang dijual tu tak ada permintaan.Silap hari bulan, penat dapat untung entah dimana. 

Saya dulu pun pernah cuba-cuba bisnes makan. Tanpa ilmu, saya main langgar jer. Saya masak macam- macam menu tapi berapa orang je datang beli. 

“Aduii… rugi lah aku macam ni..”. 

Daripada membazir, sedekah pada orang. Tak kan nak panaskan semula.Nanti pelanggan sakit perut pulak.. Terduduk saya sekejap.

Memperkenalkan, “ebook Bisnes Makan Delivery: Panduan Memulakan Bisnes Makan dan Delivery Dari Rumah”. Ebook yang dicipta khas untuk membantu peniaga seperti anda. 

Di dalam ebook ini, saya bukan sahaja berkongsi resepi dan cara membuatnya, tetapi, saya sertakan sekali pengiraan kos bagi menyediakan setiap makanan tersebut... Jadi, anda dah boleh bajet dan buat kira-kira... berapa kos yang perlu dikeluarkan dan berapa harga yang sesuai untuk diletakkan pada produk makanan jualan anda kelak 

Sebagai tanda penghargaan diatas kesudian anda untuk mendapatkan ebook ini sekarang! Saya akan berikan anda 4 buah ebook tambahan sebagai bonus untuk memantapkan lagi ilmu anda di dalam menjalankan bisnes makan dan delivery secara online kelak. 

1. Super Spaghetti

2. Amazing Aglio Olio Beef

3. Awesome Carbonara

4. Sherpard Pie Yummie! 

Jadi, apa tunggu lagi? Dapatkan ebook “Bisnes Makan Delivery” sekarang dan mulakan perjalanan anda ke arah keuntungan yang lebih tinggi. Klik butang “Beli Sekarang” untuk mula mempelajari rahsia mengaut lebih keuntungan.



Catat Ulasan

0 Ulasan